Sense categoria

Atenció al ciutadà

El dia 28 de febrer de 2013 es va publicar al Document Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) el Decret 121/2013, de 26 de febrer, pel qual es regulen els fulls oficials de queixa, reclamació i denúncia en les relacions de consum i s’estableix l’obligació de tots els professionals de disposar i facilitar els fulls oficials a les persones usuàries del servei professional.

El full de queixa/reclamació/denúncia és una mitjà que l’Agència Catalana del Consum i els establiments els han de posar a disposició de les persones usuàries i col·legiats perquè puguin presentar queixes, reclamacions i denúncies relatives a incidències o fets que afectin el funcionament normal de la relació de consum.

Definició de queixa: Petició de la persona consumidora en virtut de la qual vol posar en coneixement tant de la persona física o jurídica que comercialitza béns o presta serveis (el professional) com d’un organisme habilitat (Agència Catalana del Consum o Col·legi Professional) uns fets, esdeveniments o circumstàncies que han afectat el funcionament de la relació de consum i que malgrat no ésser constituïts d’infracció administrativa poden servir, una vegada esmenats, per millorar la qualitat dels béns i serveis que s’ofereixen al mercat o l’atenció que es presta a les persones consumidores.

Definició de reclamació: Petició de la persona consumidora en virtut de la qual vol posar en coneixement tant de la persona física o jurídica que comercialitza béns o presta serveis com d’un organisme habilitat uns fets, esdeveniments o circumstàncies que han afectat el funcionament normal de la relació de consum, i es sol·licita obtenir la reparació d’un dany, anul·lació d’una prestació, el rescabalament de quantitats, la rescissió d’un contracte i/o l’anul·lació d’un deute.

Definició de denúncia: Petició de la persona consumidora la qual vol posar en coneixement de l’Administració o d’un col·legi professional uns fets, esdeveniments o circumstàncies que poden ser constituïts d’infracció administrativa amb l’objectiu que les administracions públiques o els col·legis professionals competents, si escau, els investiguin i actuïn d’ofici per corregir la conductora infractora i, d’aquesta manera defensi els interessos generals de les persones consumidores.

Si vols realitzar una queixa, reclamació o denúncia enviar el següent document a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o presentar a la seu del Col·legi Professional de Terapeutes Ocupacionals:

Formulari de queixa, reclamació o denúncia

 

Gestió col·legial

01 Certificats

En aquest espai pots sol·licitar els següents certificats:

- Certificat d’Alta Col·legial
- Certificat de Baixa Col·legial
- Certificat de Formació Continuada
- Certificat de participació en una Comissió delegada de la Junta de Govern
- Certificat de participació en una Secció (Grup d’Especialització o Grup Territorial)
- Certificat de bones praxis (condicions especials)

Per a sol·licitar-los ens has de fer arribar el document Sol·licitud Certificats COTOCdoc a l’adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Per al certificat de bones praxis, ens has de fer arribar el document Sol·licitud Certificat de bones praxis COTOCdoc a l’adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
02 Alta/Baixa del COTOC

Per a donar-te d’alta al COTOC fes click aquí.

Per a donar-te de baixa del COTOC, ens has de fer arribar el següent document Formulari de baixa col·legial doc signat a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

03 Contractar assegurança RC

Si estàs col·legiat/da i vols contractar l’assegurança de Responsabilitat Civil, accedeix a l'enllaç i omple el formulari online amb les teves dades.

Per saber més sobre l’assegurança de Responsabilitat Civil, fes click aquí.

04 Modificar Quota Col·legial

Si la teva situació ha canviat i vols modificar el tipus de quota col·legial a una de les quotes reduïdes, ens has de fer arribar el document de Sol·licitud quota reduïda COTOCdoca Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Per a canviar de quota reduïda a quota normal, ens pots informar a través d’un correu electrònic a l’adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., indicant el teu nom i cognoms, NIF/NIE i núm. de col·legiat.

05 Modificar Dades del col·legiat

Per a modificar les dades personals i professionals, s’ha d’accedir al perfil de col·legiat i clickar sobre “Edita” o, a la finestreta d’accés a l’Àrea del Col·legiat i clickar sobre “Modificar dades usuari”.

Per a modificar les dades bancàries és necessari que ens feu arribar el document Autorització per a la domiciliació bancàriadocamb el nou compte bancari a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Assessorament

ASSESSORAMENT FISCAL I JURÍDIC:

El COTOC ofereix als col·legiats de forma gratuïta assessorament fiscal i jurídic. Tens l’opció de fer aquesta consulta telefònicament o per correu electrònic facilitant el número de col·legiat. Si un cop dut a terme l’assessorament, es decideix tirar endavant qualsevol gestió o s’ha de fer un estudi més profund del teu cas, aquest tindrà un descompte del 20%.

Assessorament Fiscal: ofereix assessorament pel que fa a les accions relacionades amb l’exercici lliure de la professió. L’orientació pot ser fiscal i comptable i correspondria a qüestions relacionades amb, per exemple, l’IVA, l’IRPF, hisenda, compliments de requisits d’autònoms, etc.

Assessorament Jurídic: ofereix assessorament pel que fa a algunes qüestions jurídiques que tinguin relació amb el fer professional ja sigui l’accés a la professió i/o les condicions legals per exercir-la, clàusules de contractes, etc.

Com i quan contactar?
Per efectuar qualsevol consulta s’ha de facilitar el número de col·legiat.
Les consultes es poden resoldre per telèfon o correu electrònic.

EIO ASESORES

logo eio FACILITAT PER EMPRESA

 

 


Persona de contacte: Eva Ibáñez
Telèfon: 931625345
Correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Adreça: C/ Barcelona núm. 54, L'Hospitalet de Llobregat
Horari atenció telefònica: de 9 a 14h i de 15,30 a 19h (de dilluns a dijous) i de 9,30 a 14h (els divendres).

 

ASSESSORAMENT LABORAL:

El COTOC ofereix als col·legiats de forma gratuïta assessorament laboral. Tens l’opció de fer aquesta consulta telefònicament, per correu electrònic o de manera presencial facilitant el número de col·legiat. Si un cop dut a terme l’assessorament, es decideix obrir expedient amb l'advocada laboralista, aquest tindrà un descompte del 30% sobre el preu de no col·legiat. 

Assessorament Laboral: ofereix assessorament en relació als dubtes laborals com acomiadaments, convenis, contractes, jubilacions, sancions, permisos (maternitat, etc.), carrera professional, etc.

Com i quan contactar?
Per efectuar qualsevol consulta s’ha de facilitar el número de col·legiat.
Les consultes es poden resoldre per telèfon, correu electrònic o presencialment.

egarense logoEgarense Advocats 

Advocada: Mireia Ruiz
Telèfon:  93.788.95.88 
Email: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

 

 

ASSESSORAMENT BANCARI I FINANCER:

Logotip Banc SabadellGràcies a l’acord signat entre el COTOC i Sabadell Professional, el col·legiat disposa d’una sel·lecció de serveis financers exclusius, adaptats a l’activitat professional que desenvolupa i a la seva economia personal. (+info)

Tant les persones que disposin d'un compte a Banc Sabadell com les que obrin un compte Expansió Pro, domiciliant la quota de col·legiat del COTOC gaudiran d'un 10% de descompte a la quota anual de col·legiat.

 

Descomptes de Formació Contínua

DESCOMPTES FORMACIÓ CONTÍNUA

El COTOC informa que els descomptes no són acumulables, la persona només pot beneficiar-se d'una modalidat de descompte, incloent els descomptes específics degudament anunciats. 

 

  • Aquelles entitats que realitzin inscripcions per a 5 treballadors o més tindran un 10% de descompte en el preu de cada participant.
  • Si sou un grup de 5 col·legiats i us agradaria fer un mateix curs de l'oferta formativa, us podeu inscriure junts i tindreu un 10% de descompte en el preu. A la inscripció s'ha d'especificar el nom i cognoms de les cinc persones.
  • Si t’inscrius a més d’un curs entre el període de setembre a juny obtindràs un 15% de descompte en el preu del segon curs inscrit i en els següents.
  • Si ets membre d’un Grup o Comissió de Treball del COTOC gaudiràs d’un 10% de descompte sobre el preu corresponent en els cursos que assisteixis.

 

Comparteix

banner colegiat mig cat

banner perfil to

banner codi deontologic

Subscriu-te al Breus

Estigues informat/da de tot el que passa al COTOC i el món professional de la Teràpia Ocupacional
Accepto els Termes i Condicions

Atenció COTOC

 Horari d'atenció: dilluns de 12h a 18h, dimecres de 9h a 15h i dijous de 9h a 15h

S'ha de concertar cita prèvia per anar presencialment a la seu a info@cotoc.cat

logo wis 130x50

Aquest lloc web fa servir cookies per oferir un millor servei. Per més informació pots consultar la nostra política de cookies.
Pots acceptar totes les cookies amb el botó “Acceptar”.