Assemblea General Ordinària del dia 28 de febrer de 2015

Assemblea 28 febrer 2015 4El passat 28 de febrer de 2015 es va celebrar l’Assemblea General Ordinària del COTOC.

La Sra. Silvia Callejas, degana del COTOC, va donar la benvinguda a les assistents i va agrair l’assistència a les persones col·legiades presents.

Assemblea 28 febrer 2015 1La Sra. Estefanía Montiel, secretària del COTOC, va donar pas a les votacions dels punts de l’ordre del dia. Els 3 primers punts sotmesos a votació van ser aprovats per unanimitat.

 

 

Tot seguit, la Sra. Patrícia Martínez, tresorera del COTOC, va comentar aspectes relacionats amb la liquidació del pressupost vençut i amb l’inventari- balanç del curs 2014 qAssemblea 28 febrer 2015 2ue s’auditarà properament, presentat a la memòria de 2014. També va presentar el pressupost d’ingressos i despeses de l’exercici corresponent a l’any 2015 que va ser aprovat  per unanimitat.

Un cop realitzades les votacions es va ratificar la junta de govern per al període 2015-2017, l’única modificació respecte l’anterior junta de govern és la creació d’una nova vocalia, la Vocalia de Difusió representada per la Sra. Manuela Yerbes. Paral·lelament la Vocalia d’Informació i Atenció es suprimeix degut a la futura contractació d’una administrativa. 

Seguidament, es va obrir un espai de debat i de diàleg entorn temes d’actualitat d’especial rellevància com són l’Avantprojecte de Llei de Serveis i Col·legis Professionals i el Consell General de Col·legis de Terapeutes Ocupacionals.

En breu podreu accedir a l’acta de l’assemblea a la pàgina web del COTOC.