El COTOC assisteix a la III Jornada d’Atenció Integrada i Cronicitat

El COTOC ha assistit a la III Jornada d’Atenció Integrada i Cronicitat, on s’ha posat en valor la teràpia ocupacional a l’APiC i la seva gran aportació a una intervenció social i sanitària integrada.

Una figura professional essencial per transformar l’atenció a persones fràgils, PCC i MACA, contribuint a donar resposta als nous reptes del sistema. La teràpia ocupacional aporta valor des de la prevenció i la promoció de la salut, amb impacte en àmbits com la fragilitat, la prescripció ocupacional, l’atenció comunitària i domiciliària.

Des del COTOC, i des de totes les col·legiades que hi hem estat presents, volem agrair i reconèixer la ponència d’Alba Garcia, “El rol de la terapeuta ocupacional en l’Atenció Integrada social i sanitària” (EAP Amposta), presentada a la Taula 3: Fer possible l’atenció integrada: professionals que lideren el canvi i eines que transformen la pràctica.

Una aportació clau per continuar avançant en l’APiC cap a una atenció de més valor, basada en aprenentatges compartits, nous rols com la incorporació de les terapeutes ocupacionals, i noves mirades i intervencions.