
Els passats
4 i 6 de desembre el COTOC va col·laborar en el Festival Inclús, un festival de produccions audiovisuals, centrat en la temàtica de la discapacitat. Divendres es va realitzar una activitat dirigida a 73 nens, i diumenge hi van participar tant menors com adults. L’objectiu de l’activitat va ser que els participants experimentessin diferents limitacions i reflexionessin al voltant del món de la discapacitat i el procés cap a l’autonomia.
Aquestes van ser valorades positivament tant pels participants com pels organitzadors.

L’activitat, organitzada des de la Comissió de Difusió va ser duta a terme per
membres de la comissió, de la junta de govern, estudiants de teràpia ocupacional i voluntaris del festival. Des del COTOC
volem agrair la participació dels col·laboradors.
Aquesta activitat, a més d’apropar el món de la discapacitat a un públic molt variat, va servir per donar a conèixer el rol professional del terapeuta ocupacional i el COTOC, tant als assistents com a diferents mitjans de comunicació.
En aquest
enllaç trobareu una notícia al respecte publicada en la versió digital de El Periódico.
