El passat 1 de juny la Sra. Marta Gutiérrez (vicedegana) i la Sra. Roser Massana (Vocal de legislació) assistiren a una reunió a Madrid on es va convocar a entitats vinculades al món de la Teràpia Ocupacional, tant a nivell estatal com autonòmic les quals inclouen els Col·legis de Teràpia Ocupacional, les Associacions de Teràpia Ocupacional i la Conferencia Nacional de Decanos de Terapia Ocupacional de Espanya (CNDEUTO).
En aquesta reunió es tractaren diferents temes d’interès comú bàsicament relacionats amb l’Avantprojecte de Llei de Serveis Professionals (ALSP). En aquest sentit, es va arribar a l’acord de contractar un advocat de forma conjunta per a que segueixi i dugui a terme accions específiques acordades amb la comissió estatal de TO que treballa per a que la Teràpia Ocupacional s’inclogui a l’ALSP com a professió d’obligada col·legiació.
Altres accions que es duen a terme a nivell estatal són les de recollir signatures de recolzament de diferents Consejos de Colegios i Societats Científiques i la recollida de signatures mitjançant change.org. A nivell autonòmic s’està sol·licitant el recolzament dels grups polítics amb representació estatal així com d’altres col·legis de l’àmbit sanitari i entitats significatives de l’àmbit de la salut.
Us mantrindrem informats de totes les novetats al respecte.