GRUP MUTUAM Curs de Formació Continuada en Gerontologia Clínica i Cures Pal.liatives 2025

GRUP MUTUAM Curs de Formació Continuada en Gerontologia Clínica i Cures Pal.liatives 2025

Quan

18/01/2025 - 24/05/2025    
0:00

Tipus curs

GRUP MUTUAM

Curs de Formació Continuada en Gerontologia Clínica i Cures Pal.liatives 2025

del 18 de gener al 24 de maig de 2025

 

Organitzat per Fundació Mutuam Conviure des de l’any 1998, aquest curs té com objectiu contribuir ala difusió de pràctiques i models d’excel·lència en l’àmbit de l’atenció intermèdia i de l’àmbit comunitari. Està dirigit fonamentalment als professionals que per la seva activitat estan relacionats o interessats en el sector assistencial, especialment de l’àmbit de la medicina, infermeria, farmàcia, teràpia ocupacional, treball social, psicologia i la fisioteràpia i als que per la seva activitat, estan relacionats o interessats en l’àmbit assistencial de l’atenció intermèdia..

Aquest curs compta amb el suport de la Societat Catalana de Geriatria Gerontologia i la Societat Catalanobalear de Cures Pal·liatives.

El Curs de Formació Continuada 2025, torna amb cinc sessions que se celebren una vegada al mes entre gener i maig en horari matinal, i consten de dues conferències, Enguany però, i com a novetat, aquesta 36ena edició, el curs combina 3 sessions (només) en format presencial i 2 sessions en format webinar. Com sempre, totes les sessions són impartides per experts de referència en diferents àmbits  clínics i altres temàtiques d’actualitat.

 

PROGRAMA 2025

 

Formació en Geriatria, Gerontologia clínica i Cures pal·liatives