Des del COTOC volem compartir amb totes les col·legiades i col·legiats el lema oficial triat per la Federació Mundial de Terapeutes Ocupacionals (WFOT) per al pròxim Dia Mundial de la Teràpia Ocupacional, que se celebrarà el 27 d’octubre de 2025.
El lema d’enguany és:
🟢 “La Teràpia Ocupacional en Acció” – (Occupational Therapy in Action)
Aquest lema posa en valor el compromís actiu de les terapeutes ocupacionals d’arreu del món per promoure la participació significativa de les persones en aquelles activitats que volen, necessiten o s’espera que realitzin. Al llarg de l’any, la WFOT anima a utilitzar aquest lema per donar visibilitat a la contribució essencial de la nostra professió en la salut, el benestar i la inclusió social.
El lema i el logotip oficial ja estan disponibles en diversos idiomes, al web de la WFOT.
Des del COTOC ens animem a fer nostre aquest lema i a incorporar-lo en les nostres activitats professionals, educatives i divulgatives. Ens sumem a totes les iniciatives que busquin celebrar i donar visibilitat a la Teràpia Ocupacional, mostrant com la nostra professió està —més que mai— en acció!
🧡 I, per continuar celebrant i compartir aquesta acció conjunta, us informem que el dissabte 22 de novembre de 2025 tindrà lloc la Jornada del Dia de la Teràpia Ocupacional, sota el títol: “Ocupació, salut i participació comunitària”.
L’acte es durà a terme al Col·legi de Terapeutes Ocupacionals de Catalunya (COTOC), organitzat conjuntament amb l’EUIT (Centre Universitari adscrit a la UAB) i la UVic – Universitat Central de Catalunya. Serà un espai per reflexionar, compartir experiències i continuar posant la Teràpia Ocupacional en acció al servei de les persones i les comunitats.
En breu rebreu més informació sobre el manifest elaborat pel CGCTO i les altres entitats que representen la professió i sobre les instruccions per celebrar i reivindicar la nostra professió arreu del territori.
💪 Fem visible la Teràpia Ocupacional! Fem-la en acció!